Pitkästä aikaa kuulumisia

Pitkästä aikaa kuulumisia

Voin todella hyvin, arvot on pysynyt pitkään hyvänä. Ja yksi tärkeä arvo on käynyt monta kertaa jopa normaalissa, vaikka lääkärin arvio oli, ettei se normalisoidu. Nykyään myös nukun yöt heräämättä , se on mahtavaa! Verenpaineita tarkkailen säännöllisesti ja huomasinkin, että liian matalia paineita kerkesi hetken olla :O Ilmankos vähän otti henkeen.. Nyt tasoittunut, kun sain lopettaa toisen painelääkkeen :)




Kaikki on oikeastaan niin hyvin, että ainut ongelma on PELKO. Mitä jos yhtäkkiä kaikki romahtaa? Voinko minä vaikuttaa siihen jotenkin. Kuinka minä voin hoitaa itseäni niin hyvin, että saan pitää kaiken, mikä mulla nyt on ja mistä nautin.


Tiedättekö kuinka vähän meikkiä kuluu tähän pienempään ei kortisonipärstään ;D

Toisaalta tervekin voi pohtia samoja juttuja.. Koska kukaan ei tiedä mitä seuraava päivä tuo tullessaan. Harvoin se tuo sitä mitä itse pelkäät.

Aion siis vuoden 2017 keskittyä elämästä nauttimiseen, lapsiin, parhaaseen työpaikkaan, urheiluun ja ruokavalion terveellisenä pitämiseen.


Ja noista suklaatarjoiluista tulisi pysyä kokonaan erossa.


Hyvää uutta vuotta 2017 kaikille.

Minä elän-Ellinoora

Kuuletko äänet rumpujen
ne soittaa juuri sinulle
Tämä on päiväsi ei kenenkään muun
Mustavalkeasta joukosta poikkeat
tuntemattomalle hymysi osoitat
se katsoo sua kuin mielenvikaista

Mut ei se haittaa mitään
koska et välitä enää
tuntematta tuomita saa
Koska kyyneleesi kuivaa
joku joka on päättänyt tehdä niin
palauttaa sun uskon ihmeisiin
Voit elää niin

Kuin viimeistä päivää täällä
kokeillaan kepillä jäätä
antaudu ehdoitta rakastaa silläkin uhalla
että turpaan saat
Vielä kuolinvuoteellas huutaa voit
Minä elän, Minä elän

Heität kadun miehelle lantin
Hän sua kiitokseksi tanssiin
korvaasi kuiskaa
"muista lapsenmieli vaikka ruumis kuihtuis pois"
Mustavalkeasta joukosta poikkeaa
tuntemattomille hymynsä osoittaa
ne katsoo sitä kuin mielenvikaista

Mut ei se haittaa mitään
koska et välitä enää
tuntematta tuomita saa
Koska kyyneleesi kuivaa
joku joka on päättänyt tehdä niin
palauttaa sun uskon ihmeisiin
Voit elää niin

Kuin viimeistä päivää täällä
kokeillaan kepillä jäätä
Antaudu ehdoitta rakastaa silläkin uhalla
että turpaan saat
Vielä kuolinvuoteellas huutaa voit
Minä elän, minä elän

Älä pelkää ääneen sanoo
älä pelkää nälkää janoo
Tulevaisuuden lapsille kertoo voit
kuinka täällä jotain koit
tämän saa kiveen kirjoittaa
Minä elän, minä elän,
minä elän

Kommentit

Suositut tekstit